lördag 26 september 2009

4de infarkten

kom ner igår kväll. Fick då först veta att pappa under natten mot igår fått sin fjärde infarkt. En väldigt kraftig en. Jag har pratat med sköterskan och fått förklarat för mig hur läget är och hur pass allvarlig den var. Det var en väldigt kraftig denna gång. Sen då jag fick prata med pappa så vart han så lessen. Han vill ju inte ligga där då Emilia är hemma i Härnösand ju. Och sen får man ju inte hälsa på då det råder influensa :-( usch inge rolig period nu. Magen är ständigt uppe i varv och mina darrningar är värre än på länge. var på bytesmarknaden i säbrå. Hittade kanske för mycket. 695kr vart det :-s

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh jag är ledsen för din skull, vad otäckt!! Förstår att det är hemskt jobbigt och oroligt! Kram!

Fangoria sa...

Jag har utmanat dig i min blogg!