tisdag 29 september 2009

Motivation

Det är ett ord jag ofta uttrycker nu för tiden. Motivation.
Hur hittar man den?
Hur får man den att bestå?
Jag jobbar till 18 idag och i morrn. Tycker det är ett bra pass. För kvällen är som inte förstörd ändå.. man har ju hela kvar att hitta på en massa tok på.

Idag var det en sån underbar dag. Soligt och fint. Underbart höstväder.

Dock fick jag veta saker idag som jag kanske inte velat veta..eller jo... tydligen så var pappas infarkt riktigt illa. Att han kunde ha strykt med. Det visste jag inte faktiskt, bara att den var kraftig.
Sen så ska vi barn ta strid mot läkaren som inte vill sjukskriva han tillräckligt länge. Förra läkaren sjukskrev han bara i 2 veckor för att sedan låta han gå tillbaka och arbeta full tid igen.

Nej kära läsar.

Motivation!

Inga kommentarer: