tisdag 8 september 2009

Tisdag

Tisdag idag. Ledig. Dottern är på dagis och jag får chans att ta igen mig. Ska ta ett bad så ryggen får vila. Ska tvätta en massa och stryka under kvällen. Måste förbi Plantagen också i eftermiddag. Men det blir då jag hämtat dottern på dagis.
Måste handla hem lite grönsaker till fönstren.. sedan så har ju Plantagen allt känns det som. Så himla mycket där som jag vill handla :-D

Igår... ja igår så bröt jag ihop på jobbet. Så pinsamt tyckte jag.
Men kroppen och själen är totalt slut. Först inför Me. Sen så kom ju titt som tätt alla in allt eftersom, men har fått mycket stöttning, och dom har sagt att dom ska hjälpa mig.
Jag sa det med gråten i halsen att jag hellre blir slagen för det är fysiskt, en smärta man kan bearbeta mycket lättare anser jag.. än psykiskt bli nedtryckt som kan skada mer för framtiden.
Kanske låter helt fucked up, men fattar inte vad som går snett? 3dje förhållandet där jag tillåter mig själv att styras.

Nu hoppas jag bara att jag får gå ut på fredag på Afterwork med mina gulliga kollegor. Skulle vara så kul att få komma ifrån och göra nåt roligt.

Nä nu ska jag ta tag i tvätten

Kram till er!

Inga kommentarer: