måndag 28 september 2009

Gud bakar

Spindel spindel på väggen där.. eller var det spegel? ;-)

Mamma och pappa har ju köpt nya kuddar (kors i taket).. så nu sover man skönt.. nu behöver man inte använda två kuddar så att det känns som om man ligger på 1.

Var ute och gick förresten med V ikväll. Så skönt, men gud va jag surra. Hade så mycket som jag behövde ösa ur mig..men hon bara log. Tack vännen!

I morrn ska jag ut till Faster B. Vi har ganska bra kontakt och försöker alltid hälsa på henne så fort jag är nere ett par dar. Hon är en person som betyder väldigt mycket för mig. Kommer alltid med kloka råd, och sen så är hon liksom jag en gud på att baka :-P

Nä men just det..sova var det ja... såg att det än så länge vart 450st som varit inne på min blogg denna månad...skoj..va kul att det är många som läser igen. Hoppas man tillför något.

Många kramar till alla er där ute ;-)

1 kommentar:

Första från FL sa...

Hej,
Hur mår du? Laddat batterierna lite efter att du varit hemma? Kom gärna in i tråden och berätta.