fredag 18 maj 2012

Drömtydning

Ja vad fick jag vila från drömmar, i typ en natt...
I natten som var så var det igång igen.
Även denna gång innehöll drömmen nålar och sjukhus.
Men även En flygtur med ett paraply och en hand med en hand tatuerad uppepå.

Paraply: Symbol för skydd, och för att vara skyddad från livets stormar.
Kom ihåg att du alltid är trygg och beskyddad.
Men ett uppfällt paraply betyder också hotande fara.

Höger hand: Det står för den logiska, rationella utåtriktade sidan av dig.

Nål: Att drömma om nålar eller andra små vassa föremål betyder obehag och tråkigheter. Det behöver inte nödvändigtvis drabba den som drömmer, men det anses över huvud taget betyda otur att drömma om nålar

I drömmen vart min diamants pappa stucken i armen av min klasskollega Jannike..hon jobbade tydligen som undersköterska och stod bakom honom och såg lite pillimarisk ut...plötsligt så sticker hon honom i armen med en nål och ska ta ett blodprov på honom...

Under drömmens tur kastar jag mig ut från ett stup över en stad med ett paraply som flygredskap...
Helt galet...

Men men...

Idag råkade jag då ut för ett ryggskott, så dagen har sugit nåt så otroligt.
Positiva är att jag fått tag i en cykelvagn, nu ska man bara skruva ihop den också...får se om ryggen och kraften återfinnes under natten...


Usch det ser verkligen ut här hemma,..men orkar inte städa just nu...gör så ont..

Dags att hoppa i säng.. har för mycket att tänka på och skulle behöva somna ifrån det ett tag nu...

Ta hand om er.
Kram och god natt!



Inga kommentarer: