tisdag 15 maj 2012

Peaceout!

Är det nåt jag verkligen börjat gilla så är det Peacetecknet.
Och när jag gått till affären Glitter vid flertalet gånger så har det kommit mer och mer i Peaceväg.
Armband, halsband och örhängen.
Bland allt finnes dessa skönheter.
Bilden är lånad från nätet, men jag älskar dessa. Det är lite tyngd i dom, men det gör nog inget och tror att dom skulle passa mina öron perfekt.
Blingbling är det i dom med ;-)

En dag då jag får råd ska jag köpa dom...får drömma om dom så länge..Men fin det e dom.

Det jag senast införskaffade var denna ring..
Fake fake fake, men blingbling x 3.
Så en sten var för de 3 jag älskar mest.

Annars har dagen varit okej,
hade ännu en skum dröm natten som var där både tyger, nålar genom min datorskärm och hångel med en god väns man ingick. Jisses...Blir bara värre och värre.

Min diamant har varit en ängel idag...hon verkligen skötte sig exemplariskt. 
Hon har kommit mer i en spjuveraktig period. Verkligen busig.

Hon är en riktig skata också.
En för mig viktig kabel har försvunnit, min bästa hårborste försvann för 2 veckor sedan..inte funnen än!..min KP vart less så till slut köpte hon en ny åt mig *haha*.
Och igår försvann min bästaste lila mössa.
Hon är en skata av rang och fattar verkligen inte vars grejorna tar vägen. 
Vi har letat överallt men hon måste ha nåt riktigt bra gömställe. Hon är ju inte så jäkla hög ovan vattenytan så de kan ju inte vara på så många avancerade ställen kan man ju tycka...men vi hittar de inte, och då gillar ändå min KP att leta efter saker...i alla fall så pass att dom går att finna :-)

Nej nu kurrar magen så nu blir det dags att sova.

Ta hand om er.
Kram!

Inga kommentarer: