söndag 23 maj 2010

snart snart

Nu landar mitt <3 i Umeå igen. Det lär väl dröja ytterligare 30 minuter (minst) innan han är i min famn igen..åh en sådan saknad jag känt idag.

Varit på akuten idag..vart så less på smärtan så nu tog jag saken i egna händer och åkte ner, lämnade Emilia med sin pappa och så åkte jag och satte mig på akuten.
Av första urinprovet kunde dom inte avläsa något ovanligt.
Av det andra så fick dom fram några vita blodkroppar. Fick en tredagars kur mot UVI.
Så kan det gå då man testar på något nytt.
Skulle ju vara skönt med någon månad utan något medicinskt preparat av något slag. Men det får man väl se sig om i stjärnorna efter.

På tisdag ska jag ju klippa mig..gud så spännande. Har en bild som jag ska ta med mig på hur jag ungefär vill klippa mig. Men hon får självklart fria händer, man lever ju bara en gång, kanske man ska gå in och säga " Överraska mig"?
Sen har jag lite hemliga planer framöver som jag fortfarande arbetar på. Tur att internet finns.
Info kommer senare då jag är beredd att berätta *haha*. Måste fixa lite saker innan bara...

Hur som helst så blir det hårdkörning på träning. Kanske inte just på gym (slutar 17 varje dag denna vecka) men främst promenader runt Nydala i alla fall. Just ja, jag måste fota 2 par nya skor som jag köpt...svarta, och alldeles perfekta för mig... problem dock med Hallux knölarna..men vill man bli fin får man lida pin. Eller hur var det nu?

Nej nu ska här sms:as innan <3 kommer hem till mig.
Mitt mål för veckan som kommer är att faktiskt rensa ur klädkammaren och göra plats :-D

Kram och god natt till er.
I morgon är det måndag igen.
Ny vecka, Nya möjligheter! ;-)

Inga kommentarer: