måndag 24 maj 2010

Ni förstår inte

Det är knappt att jag förstår det själv.
Jag känner sådan glädje. Så pass att jag ständigt går runt och nynnar på gyllene tiderlåtar, då har det gått långt.

Idag.. jag vet inte vad det är för fel men jag har varit lycklig totalt hela dagen. Suttit med ett leende på läpparna HELA dagen. Förstår ni va skönt ändå, nu förstår jag hur Helena känner sig...hon kritiserar jag ofta för att alltid vara så glad..medans jag själv är så bitter...well.. idag fick jag känna på Helenahumöret, and I loved it!
Sovit superbra i natt har jag också...fick en låg blodsockernivå på eftermiddagen.. men var trots det superlycklig.

Jag älskar livet just nu!
I morrn är det frisören som gäller. Har tagit en "före"bild nu ikväll... ska bli spännande och se om det är en frisör som vågar att testa något nytt i morgon...

Ha en underbar kväll, för det kommer jag att ha! :-)

Inga kommentarer: