måndag 17 maj 2010

Test

Tre-saker-testet


Tre saker jag inte förstår mig på:
¤ Killar
¤ Relationer
¤ Drama

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
¤ Räkningar
¤ Värmeljus
¤ Löpare

Tre saker som jag inte borde ha i mitt badrum men som ändå finns där:
¤ Flytande honung (står till och med i badrumsskåpet)
¤ Knäckformar (finns i linneskåpet)
¤ 60 meter gla'pack (ligger på tvättkorgen)

Tre saker jag gör just nu:
¤ Fejkar ett glatt humör
¤ Drömmer om en värld som inte finns
¤ Njuter av den svala luften på balkongen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
¤ Hoppa fallskärm
¤ Gifta mig (samma adrenalinkick tror jag)
¤ Lära mig att baka bröd

Tre saker jag kan:
¤ Jag är väldigt teknisk gällande mobiler så jag kan alltid hjälpa till att fixa nån inställning som dom själva inte kan hitta åt, oavsett märke.
¤ Jag kan ge råd åt andra, men aldrig lyssna på dom som själv
¤ klä mig flummigt.

Tre saker jag inte kan:
¤ Jag kan inte ljuga
¤ Jag kan inte stå på händer
¤ Jag kan inte gå en hel dag utan att gnälla på något

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
¤ Lady Antebellum - Need you now
¤ Joni Mitchell - Both sides now
¤ The Eagles - Hotel California

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
¤ Hur man får ett bättre självförtroende
¤ Hur man blir en gladare människa
¤ Hur man ska sluta vara snäll mot dom som ändå inget tillbaka ger

Tre favoriträtter:
¤ Äggröra (min egen såklart)
¤ Kristoffers ost och broccolipaj
¤ Pepparrotspanerad Lax med spenat, senapssås och potatis (min egen såklart)

Inga kommentarer: