måndag 31 januari 2011

Blombud+kräktips?

Det ringde för en liten stund sedan.
"Hej jag heter ...... och ringer från Lövgrens blommor. Vi har en blomleverans till dig".

Min haka hade åkt ner i golvet.
Då hade dom först leverans till min jobbadress, men eftersom jag är hemma med VAB idag så fick dom hemadressen.
Så under eftermiddagen kommer det blommor till mig.... vem 17 kan dom vara ifrån?
Har faktiskt svårt att tro att dom är från Kärleken...våra sms igår var inte så mjuka som dom brukar. Jahaja... ja man får vänta och se.


Emilia är magsjuk...och det enda hon får i sig är blåbärsoppa...kruxet är bara att den kommer efter en liten stund upp den med, inte allt, hon kräks inte så jättemycket...däremot så får jag inte i henne någon vätskeersättning alls :-(
Har till och med blandat ut ganska mycket lingondricka mot för originalreceptet... men hon vägrar, och hon vill inte dricka vatten, så vad gör jag???

Inga kommentarer: