söndag 2 januari 2011

Helgen är över

I morgon är det back to reallity.
I morgon är det åter igen måndag. Dagis står på schemat plus jobb för mig.
Ikväll var det extra svårt att få henne att somna för natten.
La henne 20..och hon somnade inte förrän närmare 22, hon låg och ropade på mig flera gånger också... det vart mycket rännande in i sovrummet ett tag.

Idag har vi åkt pulka, även jag. Fast för att ta mig ur pulkan var jag tvungen att rulla ur den :-D
Sedan gick vi till lekplatsen för att efter det gå hem och fika varm choklad och kex med ost.
Efter det for vi på barnens hus i hopp om att köpa en bob till tösen, men det var totalt tomt på hyllorna, enligt kassapersonalen så hade Stiga inventering och skulle inte skicka ut fler varor förrän under v 4 :-O
Galet, men vi väntar..har ju presentkort på barnens hus så då får vi vänta.

Kvällen har annas varit lugn. Efter att jag skjutsat hem Kärleken till sig så somnade trollet i bilen och då jag kom upp med henne till lägenheten min så vart hon som vaken, klädde av henne jackan osv och sa att hon skulle gå in i vardagsrummet och sätta sig medans jag skulle gå på toa.
Efter en liten stund tyckte jag att det var lite väl tyst så då jag kommer in så ligger hon i sin grodställning med huvudet på en av kuddarna och sover så sött. Lät henne sova en stund, hon hade inte vilat mitt på dagen sedan hon var på dagis senast.

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, varit alldeles för många sena nätter nu.

Ta hand om er.
Kram!

Inga kommentarer: