söndag 30 januari 2011

Delad

Känner mig kluven över det som hände sent igår kväll.
Vet varken ut eller in. Allting är utanpå kroppen nu.

Snart ett sommarlov kvar nu..dvs 10 veckor tills bebis anländer.
Börjar längta och är samtidigt skitnervös.

Fick Emilia redan idag då hon var sjuk och hennes pappa hade körigt i morrn.
Lilltrollet har för första gången drabbats av magsjuka.
Hon har kräkts mycket hos hennes pappa.
Hos mig knappt någonting. Blåbärsoppa har jag fått i henne men vätskeersättningen går det sämre med. Hoppas hon får en lugn natt, hon behöver det.
Själv drabbades jag av förkylning då jag vaknade i morse.
Kändes mindre skoj då hon och jag låg under filt i soffan i kväll och frös.. man hade velat haft någon som fanns där för oss, och servade oss med blåbärsoppa.
Hittar inte febertermometern heller... fattar inte vart den tagit vägen..så går det så fort hon får tag i något..då kan det hamna vart som helst....åååh irriterande.
Nu får man ingen koll på hennes temp alls....hmm.. jaja
nä nu ska jag återvända till sängen

Kram!

Inga kommentarer: