måndag 10 januari 2011

Work til you fall

Idag har jag ju jobbat, haft sötaste Nina med mig idag som fått börja arbetsträna.
Sedan vid lunch där så började det gå illa...foglossningen vart värre och värre så tillslut så gick det inte. Tog 2 tanter efter lunch varav ena hade promenad men sen tog det stop. Gjorde så ont.
Jag har ju va fan minst 14 veckor kvar, ska inte ha ont nu.

Hade tokont igår också...ska under morgondagen försöka få tag i min doktor för mvc har ju stängt för kurs och återkommer den 12/1 först.
Och fick inte tag på min vc på hela dagen idag så jag håller tummarna för i morgon.
Fasiken, måste skicka in mitt moderskapsintyg också, fick det i tisdags, men har totalt glömt bort det också...

Nej nu måste jag lägga mig en stund igen.. ta hand om er.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är inte alls kul med värk. Jag satt och sov i 29 veckor när jag gick med Maja, tog mig inte upp för sängen annars.
/Anna