tisdag 1 juni 2010

Ett par dar har gått

Ett par dar har gått, har inte haft tid att bloggat dessa dagar.
I helgen så var vi ner till Härnösand jag och kärleken.
Vi tar alltid stora beslut då vi är där nere han och jag, så också denna gång.
Nu ser jag fram emot framtiden och vad den har i dess sköte.

Kristoffer fick träffa min syster och hennes man, han fick träffa världens bästa Åsa.
Hann hamna på sjukan också under helgen. Nässelfeberutslag. Dom fick jag utav medicinen mot UVI. 1 på 10000 personer som kan få det, såklart att jag skulle få det.
Men nu är jag äntligen fri från det.
Men har verkligen problem att komma upp på morgonen nu. Ställer klockan på 5 och vaknar oftast kvart i 6 typ, hur sen som helst. Men skulle lätt sova över utan problem. Skulle lätt välja sömnen före jobbet, utan problem.
I dag då jag kom hem och skulle fixa en sak innan jag hämtade tösen så la jag mig snabbt på sängen medans jag pratade med Nina i telefonen. När vi lagt på så höll jag på att somna direkt.
Har gäspat hela dagen, så ikväll så har jag tvätt som ska hängas, tvätt som ska vikas, disk som ska diskas.. men jag orkar inte!
Jag måste sova.
Idag så slutade jag med cola. Drack min sista på jobbet idag.

Nu ska här dras ner på sockerhalten. Nu ska jag bli nyttigare så att saker och ting underlättas framöver.

Kram till er.

Inga kommentarer: