söndag 20 februari 2011

1 års dag

Idag är det precis 1 år sedan våran första underbara date.
Nu ligger mitt lilltroll och sover och jag sitter här ensam.
Saknar honom. Hade hoppats på att få se skymten av honom nånting i helgen.
Men så vart det ej :-(
Så trist att han inte vill vara här så mycket under lilltrollsveckor. Hur ska det bli då vi bor ihop sen?
Vart ska han då ta vägen liksom?
Idag då trollet hade badat så sa hon "är Kisoffer här?"
Nej svarade jag då..."Han kommer inte".
"Men...jag vill ha honom här, han ska vara här med oss" sa hon då.
Blev tårögd. Mitt älskade troll.
Nej nu måste jag hoppa in i duschen...
Fogarna har varit toppen idag..2 lediga dagar..klart att man inte har någon smärta då...bävar för i morgon då det är dags för jobb igen.
Har inte direkt saknat smärtan.
Ta hand om er, hoppas ni haft en bra helg.
Kram!

Inga kommentarer: