måndag 14 februari 2011

Kärlekens dag

Vi är inte tillsammans idag...vi är under betänketid.
Älskar dig min Kärlek. Jag hoppas du kommer i morgon på mötet.
Jag hoppas du kan bli mer öppen och ärlig mot mig så att våran relation kan växa sig stark och utvecklas.
Älskar dig!
Igår tillbringades större delen utav dagen på förlossningen.
Fick sådan otrolig smärta i magen som sedan utspelade sig i värkar.
Frågade doktorn om smärtan kunde orsakas av oro, hon sa att smärtan hade jag, men att den stärktes i samband med oron.
Hon frågade vad oron berodde på, och berättade att jag och Kärleken bråkat nyligen och oron för hur det kommer se ut framöver med dels ekonomin och dels med oss var de största bovarna.
Förra veckan fick jag veta att trollet blivit tilldelad plats på en förskola på Umedalen. Trodde inte att det skulle gå så fort.
Hade förväntat mig att det skulle bli till hösten.. men det klart, hon stod först i kön så...
7 mars skolas hon in där.
Tror jag har mer ångest över att hon ska byta förskola än vad hon kommer ha.
Förskolan hon går på nu är så bra...hoppas denna inte är sämre.
Vill att hon ska ha det allra bästa.
Nä efter storhandling idag och jobb och trollhämtning så ska jag nu hänga tvätten och sedan slänga mig i säng, är helt slut.
Ta hand om er.
Kram!

Inga kommentarer: