söndag 27 februari 2011

Barnbassar

Vet inte alls om rubriken är rättstavad, men är den inte det så bjuder jag på det.

I helgen har ví varit på barnloppis.
Enligt Kärleken fick vi inte gå därifrån förrän vi köpt lite kläder.
Vi hade ett mål att kolla efter ett babygym..fanns dock inget, men fick tag i en overall som bebisen kommer få åka hem i plus lite kläder.

Jag hade dock inga kontanter så Kärleken fick ju betala allt..vart ju inte dyrt heller direkt.
Men jag spar mig till Bytardagen i Säbrå. Längtar verkligen för den är mäktig tycker jag. Kommer alltid hem med massor av billiga kläder, leksaker eller böcker för noll och ingenting i stort sett.
Älskar sånna loppisar.

Nej nu ska jag hoppa i säng.
Dagen i morgon är låååång. To lååång.

Ta hand om er och sov så gott.
Kram!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Jag ser oxå fram emot Säbrå bytardagen...kan man ju inte missa!
Gud vad jobbigt att ditt kort blivit skimmat!!!!!!!
Kram

Anonym sa...

undrar om jag sa till dig någongång att bytardagen är den 26 april? Men rätta tiden är iaf 16 april.. /Anna