söndag 27 februari 2011

Behöver inte det här just nu

http://www.vk.se/Article.jsp?article=423119

Mitt kontokort togs igår utav min lokala bankomat.
Fick veta utav kundtjänsten på Swedbank att jag troligtvis blivit utsatt för skimningsattack.
Roligt sätt att börja en helg.

Man är ju som användare utav kontokort bortskämd i dagens läge. Det ska ju bara funka.
Man vill inte gå in på banken och ta ut pengar, tiden ska ju finnas för det också.
Jag är beroende utav mitt kort, främst denna vecka då mitt troll i slutet utav den fyller år.
Jag är überkass på att planera rent ekonomiskt (ta ut så att jag har och blir över..tar oftast ut för lite).
"Ja det tar ju 5 bankdagar innan det nya kortet kommer, men du har väl ditt kreditkort?, det kan du ju använda".

Knappast det kortet jag vill använda ju!
...så omständigt allt vart, just denna vecka då jag har på tok för mycket som ska göras, möten främst, date med sjukgymnasten (äntligen!) och födelsedagsförberedelser.

Giv mig styrka. Om någon har lust att hjälpa mig att baka så hojta gärna till.
Min kropp blir fort slut nu och bävar även för det denna vecka då Trollet kommer hem igen.

Mitt troll är ju uppe i en trots och har pågått ett tag nu.
Hon är extremtrotsigt ungefär varannan gång som hon är hos mig.
Så det innebär att denna gång borde vara en extrem-trots-vecka.
Måtte jag ha energin nu att orka med allt vad denna vecka innebär.

Ta hand om er.

Kram!

Inga kommentarer: