torsdag 24 februari 2011

Torsdagsbestyr

Somnade 5 i morse..let me refrase that...somnade utmattad; och larmet ringde 5.40. Kändes som en powernap..så det gick bra, fram till nu alltså..*gäääsp*.

Nu har jag slutat jobba...skönt för kroppen med korta dagar..måste medge det.
Okej, jag har varit 50% sjukskriven i 2 dagar, men upptäckte igår redan att kroppen inte var så tyngd utav smärta under kvällen som den annars brukar vara, så jag hoppas det håller i sig, i sånna fall kan jag jobba en hel del (dagar, inte timmar).

Har inte ramlat idag *hoppar och studsar*..igår så halkade jag fjärde gången på 2 dygn, och alla gånger inom samma område också (samma bostadsföretag alltså). Jävla baltikgruppen!
Det är ju halt men pudersnön ligger ju ovanpå och döljer skiten. Igår hörde jag klickljud i mitt bäcken, men efter vilan hemma så var det lugnt igen.

Ikväll ska jag till bästaste svärmor och låna symaskin och fixa gardiner. Äntligen!
Hon ska laga mat och jag ska sy..bra arbetsfördelning ;-)
Nej men hon är så snäll min svärmor.

Ohlssons tyger fyller 40 år i år och såg i tidningen att dom har lite erbjudanden så jag ska ner på stan nu och bara titta lite.
Kalasplaner är igång. Hoppas Kärleken är hos mig nästa helg för det skulle vara skönt om han kunde hjälpa till på Trollets födelsedag.
Herre gud...3 år snart.
Kommer att den dagen lägga upp bilder från förr på henne. Satt och kollade på några sånna häromdagen... tiden går så fort...Det var ju inte så länge sen som hon låg som ett knyte i min famn och bara tittade upp på mig med sina stora blåa ögon. Bebisar luktar så himla gott.
Oj vad jag längtar efter att få snusa bebis.
I morgon är det 7 veckor kvar till BF. Oj oj oj...nästkommande veckor är totalt fullbokade på dagarna...kommer ligga avsmullen på kvällarna...halvsova till programmen på tv.

Nej hörrni, ner på stan och sedan möte, sedan svärmor..man har det man gör...fast med de fogar man har så får det i sköldpaddstakt.

Trevlig Torsdag!

p.s: Läste om dig Hanna i Yippie (på nätet)...superfina bilder...nu lär du öka på antalet läsare markant tror jag :-D
d.s.

1 kommentar:

Fangoria sa...

Skönt att du är sjukskriven 50 %, hoppas du slipper krångel med FK, det är alltid extra stress...
Inte bra att du halkar sådär mycket!!!!
Kram!