onsdag 2 februari 2011

Vilka dagar

Lilltrollet är sjuk.
Det började med en eventuell magsjuka för tösen men den slutade i stort sett direkt då hon fick komma till mig.
Men sen uppstod hostan som hon inte blev fri på hela natten till idag.
Tro mig, jag har stora svarta ringar runt ögonen idag efter att inte ha kunnat sova på hela natten då jag varit orolig över att hon skulle få svårt med att andas.

Idag fick hon först komma till doktorn så nu har hon fått ny hostmedicin som hon ska ta, och jag tror den är bra för hon hostade ingenting nästan under vilan tidigare idag.

Hon hade 3årskontroll idag. Gick ju superbra. Hon var så duktig i talet och allt.

Nu ikväll har jag haft svårt att få i henne något att äta, ett halvt äpple har hon ätit och druckit lite vatten. Finns inget hon vill ha heller :-(
Till slut då jag bytt på henne och borstat tänderna säger hon "Mamma, jag vill sova".
Ja det måste hon ju få göra.
Jag hoppas verkligen hon blir lite piggare i morrn.
Saknar ju mitt vilda busfrö.

Nej nu ska jag ta och duscha innan Kärleken kommer hit efter sitt arbetspass.

Ta hand om er.
Kram!

Inga kommentarer: