fredag 25 februari 2011

Lönens dag

Urk...löning idag..javisst, skoj och bra med påfyllning i kassan.
Men är så trött.
Sov dock som en stock i natt.
Kom hem från bästaste svärmor så efter att ha legat och vilat på sängen för jag hade sprungit för att hinna med bussen från svärmor så det kändes konstigt i bäckenet..dock inget huvud som tittade ut så man ska väl inte klaga.
Så föreslår Kärleken att vi ska ta en dusch..efter duschen så lägger vi oss i sängen och jag släcker lampan....sen minns jag inte mer.

När larmet ljöd i morse så vaknade jag och gjorde mig redo för att åka bussen till jobbet, går in till Kärleken och jag frågar han om jag bara hade somnat igår, och han sa att han hade sagt god natt men inte fått något svar utan han hade hört på min andning att jag inte var närvarande :-D
Blir ju så då man natten innan somnat utmattad kl 5. Powernap den gången.

Ikväll vill ju Kärleken gå på Umefolk men jag är inte sugen för fem öre.
Har så ont i kroppen idag då en tant skulle ha en säck blomjord på 18 liter hemhandlat.
Men han har ju intresset så vad gör man inte.
Hoppas bara det inte blir så sent bara för jag ska jobba i morrn.

Lever ganska mycket i tankar nu.
Ska jag säga upp lägenheten på måndag eller ej?

Nä nu ska jag ta och åka hemöver.
Hem till min borg....duschade igår kväll och gjorde en tuppkam direkt då jag kom ut ur duschen, glömde dock att kamma ner den då jag la mig i sängen så i morse fanns där ingen styrsel på håret så det stod åt alla håll. Vattenkamma hjälpte inte..så jag får nog ta en duschomgång till.
Måste reda ut strul som har med exet att göra...han börjar bli vrång nu då det kommer till inskolningsperioden på nya dagiset.
Nog för att man ska hjälpa varandra, men han har fortfarande ett ansvar...ett trolligt ansvar.
Saknar henne...åh på måndag kommer hon hem till mig igen...
Bävar för nästa vecka förresten...ser inte ljust ut..eller allt kommer väl gå bra, dock allting sker nästa vecka.
Möten varje dag har jag efter jobbet (tur man inte jobbar långa pass nu)...
Föräldragruppen börjar på torsdag.
Trollet ska till tandläkaren för första gången (äntligen)
Plus lite andra privata möten som måste finnas.
Sen på söndagen råder kalas-stämning...Man kan ju se på sina barn hur gammal man är.

Ta hand om er!

Kram.

Inga kommentarer: