måndag 10 november 2008

en vanlig dag

Alldeles tråkig och urtrist alldeles.. alldeles underbar.

suck! dottern trashar lägenheten. Hon kryper och har fått för sig att börja resa på sig också..fast imorse åkte hon in i glasdörren på tv-bänken med ansiktet före.. men ingen reaktion..bara fortsatte träna..suck..hon är för pigg så här på morgonen ;-)

Jo ni som läser bloggen min, kryssa i till höger under rubriken : Bloggintresserade.
Skulle vara kul att se hur många som läser bloggen.

Händer idag då?
Ingen aning, idag är det ju faktiskt okej-väder så kanske en promenad till gymmet och hämta ut kortet kanske. Så man får börja komma igång och börja må riktigt bra igen...
Är inte så glad över kroppen efter en förlossning, för vissa drar ju magen ihop sig på nolltid, jag tror jag har kroppen som gud glömde..

Nej nu ska jag ge dottern lunch, sen ska hon sova så jag får lite egen tid en stund..

*kram kram*

Inga kommentarer: