måndag 17 november 2008

God helg

Helgen var väldigt god..titta här:

En god äppelkaka.
Vi hade det som fika i lördags då Anders var över och spelade med oss.

Igår så Tog vi en promenad med Anna och Anders, härligt, för det var sådär härligt kallt ute, lagom rödrosig på både kinder och öron.
Vantproblemet som uppstod i lördags löste sig igår, jag satte strumpor på Emilias händer, ska köpa nya vantar imorrn då jag kommer till Härnösand.
Sen på Ica träffade vi 2 kollegor(ett par) till Tobba, jätte-trevliga var dom, så vi planerade lite smått in en spelkväll där också.

Sen eftersom Anna fick låna bilen på eftermiddan igår så skulle dom ta med sig fika till oss på kvällen. Mmmmmmmmums säger jag bara.
Vi lirade Huitar Hero ..fast först så såg vi på Sanningens Ögonblick. Linda Rosing är för tragisk alltså.
Men kvinnan efter.. hmm.. får se vad som händer på söndag.

Idag händer det inte mycket. Ska tvätta inför morgondagen.
Ta en promenad ska jag göra.. är sådär härligt kallt idag med.

Får se om det blir nån babysång imorrn innan jag åker, det värsta är ju att hon inte är nån baby längre. den gruppen är upp till 8 månader, Emilia är snart 9 månader (huga). Men jag vill gå ändå, sån mysig liten grupp :-)

Nä nu gör min dotter nåt fuffens, måste kika vad hon gör..


Ciao!

Inga kommentarer: