tisdag 11 november 2008

så tröttsamt

Okej jag är inte perfekt, men smutskasta mig inte. Alla gör vi misstag.
Ibland tror man verkligen att man känner en människa.. men man hade fel.


Hur som helst, har haft en bra dag idag, var på Öppna förskolan idag, gumman reste sig och stod utan att hålla i sig i 10-15 sekunder...tok-unge.
Träffade Johanna och Erik.
Vi ska träffas en dag här i näst-nästa vecka för bak av pepparkakor hemma hos henne, i deras stora kök.
Shit va Erik hade vuxit....77cm lång. Min tjej krymper tror jag. Hon har på 20 dagar bara gått upp 120 gr :-o
Inge vidare kan jag säga... Känner mig som en dålig mor på ett sätt. Får inte mitt barn att gå upp i vikt.
Well jag bantar henne inte heller.

Nä så nu längtar jag till bakdagen. Baka lagom innan första advent, mysigt mysigt.

hmm...hänt nåt mer idag? nej varit psykolog åt en kompis idag, han var lite bedrövad...
nu väntar jag på att karln ska komma hem så man får äta, är jätte-hungrig nu för tiden.. förut kunde det gå 4 timmar i mellan varje måltid, nu är jag hungrig jämt.. hmm.. jaja..
bäst att börja laga käk.

Inga kommentarer: