onsdag 26 november 2008

Jo förresten

Känner att jag måste få gnälla av mig, skiter i vilka som tar illa upp,
Mobilen är väl fantastisk? Jag älskar den,
det finns så många funktioner på en mobil... man kan ringa, sms:a, mms:a, spela spel, lägga in viktiga möten i almanackan etc etc.
Det bästa på mobilen är on/off-knappen.
Jag stänger av min mobil varje kväll då jag ska sova på natten.

Avskyr då man får skit av folk för att man skickat sms sent på kvällen/natten.
Nåt som jag och Tobba ofta diskuterat och kommit fram till detta:
Har man mobilen på får man skylla sig själv. Ge inte mig skit för att jag skickar sms. Skickar jag sms sent så kanske jag tänker att personen jag skickar till ser det morgonen efter.
Sms:et kanske inte är viktigt men tillräckligt för att jag ska slippa tänka på det.

Så vill man inte ha sms sent på kvällen/natten så använd er i sånna fall utav on/off-knappen.
För det är så att efter en viss tid på kvällen och innan en viss tid på morgonen så ringer man inte hem till folk, personen kanske har en familj eller sover eller så, men ett sketet sms... vilket ramaskri...
Man kan inte göra annat än att skratta åt saken.

Inga kommentarer: