fredag 14 november 2008

Är man glad eller?

Bilen gick igenom besiktningen.
Fick inte ens en bra-att-veta anteckning.
Så glad, fick dock höra och kände det också förresten att handbromsen(som skulle vara fixad igår) inte tog tillräckligt bra och att vi var tvungen att fixa till den. Men det var så komiskt, Här i Umeå är bilprovningen väldigt stor. Där vanliga personbilar besiktas kan dom ta 12 bilar samtidigt så det går ju undan.
Men tänk vad man gör fel.
Fick en äldre herre, jag tänkte att shit nu får vi 2:or och så. Han såg ut som en man som ville där ifrån för det var ju ändå fredag.
Han var skit-trevlig ju. Gullade med Emilia och så.
Och så gick vi igenom prick-fritt.
Härliga grejor.
Man ska verkligen inte döma folk efter hur dom ser ut. Man kan ha så fel.

Händer i helgen då?
Ja tanken var ju att Tobba hade bortlejt lördag natt och fridag söndag, men han ska jobba på söndag så jag vet inte vad vi gör, jag har bett om att få ta promenader utan barnvagnen i alla fall.
Får se hur det går med det.

Till veckan åker jag ner till Härnösand igen.
Ska bli skönt att komma bort ett slag.
Hade velat stanna längre även denna gång, men har bakdate tisdagen efter så jag måste hem.

Nä nu måste jag ta och vila lite innan Emilia vaknar

ciao!

Inga kommentarer: