torsdag 10 december 2009

Födelsedagen till ende

Snart är födelsedagen över för denna gång.
Jag har inte gjort ett skit idag...Jobbat till halv 1. Åkte sedan till Ohlssons tyger..skulle köpa kantband, kommer även hem med billiga stuvbitar. Det mönstrade hade jag tänkt skulle bli en klänning till Emilia. Och velourtyget ska bli en kjol eller tröja till henne. Älskar billiga stuvbitar från Ohlssons, och Anna och Hanna, om ni inte redan sett det så finns dom nu på nätet




Ska hjälpa en vän med att göra en sak på photoshop.. har suttit halva kvällen så jag hoppas jag får till det snart, men är ganska petig och vill få till det bra. Men det ska nog bli bra till slut.
När jag kommer hem så säger T att Emilia somnat strax efter 12. Efter besök på vc och
blodprovstagning så är stackarn slut.
Gick och la mig och vaknade strax innan 18. Kan säga att jag fick väcka Emilia. Hon brukar sova 2-3 timmar hemma. Men detta var rekord.
Nä nu ska jag fortsätta photoshopa.

kram

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh tack för tipset, jag visste inte det! =)
Fina tyger!
Kram och grattis i efterskott!

Fangoria sa...

Hej!
Jag syr gärna på beställning...men det beror lite på vad det gäller.=) Har några fler prylar att sy innan jul. Kanske hinner ditt oxå! =)
Kram Hanna