tisdag 22 december 2009

Rapporterar från sjuksängen

Jahapp... kände redan på söndagkväll att nånting inte stod rätt till. Sedan på måndagmorgon slog det till. Jävla magsjuka.
Emilia hade haft en släng av det förra veckan. Och nu var det dax för mig, jag brukar aldrig bli sjuk. Inte ens feber, men nu kom alltihopa. Min kropp brukar inte vara så lättpåverkad, tills nu.
Ligger nu i sängen och spelar UNO på nätet. Rogivande.
Jag hoppas jag är bättre i morrn för jag måste över på coop och köpa blöjor och så. Såg nu att tösen har bara 3 blöjor kvar.. ibland går det ingen och ibland går det så många att man inte hinner med. Tur man har rabattcheck.

Snöat hela dagen har det gjort, från små dalande flingor till stora lapphandskar. Snacka om att det blir en vit jul ändå. Tyvärr kan det bli så att jag inte jobbar varken i morrn eller på onsdag..synd för jag behöver timmarna men behöver samtidigt bli frisk så att jag över huvud taget kan fira jul. Saknar mitt jobb i alla fall. Men det är inget ovanligt.

Sen efter julstöket och sånt så kommer jag blogga ett längre inlägg. Inget glatt inlägg direkt. Ett väldigt argt och ilsket inlägg. Och den det handlar om förtjänar det inlägget kan jag säga...

nä nu ska jag sova, så man orkar upp i morrn över huvud taget.
Kram till er.

Inga kommentarer: