måndag 7 december 2009

Måndag

Det är måndag morgon, och mitt huvud känns så tungt.

Jag somnade ungefär halv 4 i natt. Fastnade vid photoshop sista timmarna, ville få till det jag höll på med, och detta vart resultatet:


Inte bra, men bästa jag gjort hittills.

Idag är det jobb som väntar. Jag börjar kl 13...ska bli skönt, lite kort dag idag, men ändå skönt att få ett litet brake ifrån Emilia och hennes snuva. Men den är okej nu, bara snor nu, ingen feber ingenting, så i morrn ska hon på dagis, och det lär bli intressant. Jag jobbar till 15 i morrn, och jag kan slå vad om en påse lussebullar att förskolan lär ringa och berätta om att Emilia har feber. Jag satsar ytterligare en påse på att det är antingen Micke eller Malin som ringer om det. Någon som vågar satsa emot?
Nä nu ska jag gå och duscha, börjar som sagt 13 och min kära dotter har efter att hon varit så duktig att packa ner alla tidningar i påsen och ställt den mot väggen utan att jag bett henne om det spritt ut tidningarna över hela köket.
Barn, VARNING för Barn!

Inga kommentarer: