måndag 14 december 2009

Svart

Ikväll har jag jobbat svart.. eller ja det låter mer än vad det är. Lovat en farbror att hjälpa han att fixa med hans julkort då han inte har händer nog att skriva med. Sen så slutade det också med att jag fick laga mat åt honom. Men han vart nöjd och Emilia röjde runt totalt *haha* Men hon var så glad och skrattade och log och dansade för honom.. hon var inte blyg konstigt nog..släppte lös direkt.

I morrn börjar jag 8 på morgonen..härligt, slutar 17. Älskar mitt jobb, det som saknas nu i morrn är då att dom ringer från dagis och Emilia har feber igen :-P
Ni hör ju hur optimistisk jag är *haha*

Dryg senkväll, ledsen, men det är just nu inget ovanligt. Vet som inte vart jag ska vända mig heller. Vet som inte vem jag ska våga prata med.
Nä nu ska jag nog gå och lägga mig.

Jo på jobbet idag...jag kom in i matsalen och ville köpa drickbart efter jobbet.. ville dricka lite och vara social med mina kollegor. Maria viile först inte sälja något till mig.. "Du måste äta för att få köpa drickbart". "Om du tar den där portionen så bjuder jag på drickbart"
Nu ville jag bara ha drickbart, sedan vart det tjat från hon, David, Mona, Maria 2, mfl om att jag måste äta.
Det är som inte så lätt att "bara äta". Jag har försökt, men blir så lätt illamående av så lite. Jag får inte i mig mat utan att bli illamående.. det är ett under att jag inte kräks upp det.
Läget är så nu i alla fall. Jag äter inte, deal with it!
Sen är dom underbara på jobbet som bryr sig verkligen. Då ingen annan lyssnar eller engagerar sig.
Nä nu ska jag spela färdigt en sista omgång UNO på nätet och lägga mig.

Kram till er. Och håll tummarna för att snön stannar kvar denna gång.

Kram

Inga kommentarer: