söndag 3 januari 2010

Dyrt besök

Snart har jag 6000 besökar. Du som blir det kan väl inboxa mig.
Hur som haver. Jag berättade ju igår om att jag och Emilia åkte på mit jobb och hälsade på.
Måste bara ta det från början.
Första dagen på det nya året så gick ju allt åt fanders med all den otur jag hade med taxin osv. Snöväder m.m. Dagen efter dvs igår så fick T en långkörning så han kom inte hem förrän vid 5 i morse, hur som helst så tänkte jag att jag går banne mig inte ut, för om jag inte gör det så kan ju inget otursaktigt hända.. men till sist vart det så jäkla trist så jag tänkte att jag pälsar på Emilia kläder och åker till jobbet.

Parkerar och går in. Är där knappt 2 timmar och kommer ut till bilen med Emilia och vi är båda glada i hågen tills vi kommer till bilen.... 2 lappar på rutan. En från den knepiga grannen som huserar i ett rum i samma byggnad som mitt jobb, och den andra lappen är ett trevligt kärleksbrev från UPAB (Umeå Parkering AB) ..
Summa sumarum: Jag ska fan inte gå utanför dörren över huvud taget.
Om året börjar så här jäkla dåligt hur kommer det då inte att sluta?
Måtte det bli bättre måtte det bli bättre.

Nej nu ska jag hänga tvätt och lägga mig och sova. Lägger in en bild från dagen.

Kram och sov gott.

Inga kommentarer: