tisdag 12 januari 2010

Svar till dig

"Hej! Läser att du går på reductil och det verkar gå bra gör dig med:) har en liten fråga gällande biverkningar om du haft någon sådan ? Tacksam för svar! MVH Veronica :)"

Svar till Veronica:
Jo det finns ju biverkningar på reductilen. Många olika, det jag främst kände av som en biverkan var svettningar. Inte så jäkla kul direkt, främst inte under sommaren som var..kände mig jäkligt ofräsch. Men nu är jag jämt frusen, fast jag har ju tappat en del i vikt så det kan ju hänga ihop med det förståss. Fråga gärna mer om du undrar över något.

Kram till dig

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Vet inte om jag glömde att skicka min blogg adress men här kommer den
http://lizardqueen.blogg.se

Låter inte som så farliga biverkningar, har hört om dom som fått hjärtklappningar, tryck över bröstet:S

Hur mkt har du gått ner om man får fråga? går du fortf på tabletterna?

Mvh Veronica