lördag 2 januari 2010

Hade kommit på det

Hade kommit på det bästa inlägget, men nu har klockan blivit så mycket så motivationen att skriva av mig den ilskan jag tänkt göra finns inte där.

Ska upp om ett par timmar och jobba. Jobbar med bla världens bästa Cissela och Pia... var förbi jobbet idag.. på min lediga dag... ja jag vet, tragiskt, men hade så tråkigt hemma då T fick skitlång körning.
Så vi åkte dit och Emilia charmade en och annan pensionär...fick käk där..gulliga Annette tyckte att om jag ändå tänkte bosätta mig där så kunde jag lika gärna äta där.. var skönt att äntligen få nåt i magen.

Kände att det behövdes. Ska snart lägga mig och sova då jag börjar 7 i morrn och denna gång tänkte jag inte försova mig.

Åh har så mycket jag vill berätta och skriva ner till er, men motivatinslågan brinner inte just nu. Känner mig lite down och less.
Ha en bra natt mina vänner.
Kram kram

Inga kommentarer: