fredag 1 januari 2010

Nyårslista

♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ GOTT NYTT ÅR! ♪♫•*¨*•.¸¸♥
Gör som många andra... Slänger in en nyårslista jag med.

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag brukar aldrig avge några löften, jag tror inte på sånt. Men inför 2010 så har jag avgett ett enda, och det är att till sommaren resa till Ullared. :-D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja ByåkersAnna och Anna.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja.. min pappa. Saknar han så otroligt mycket.

5. Vilka länder besökte du?
- Ja.. massor.. typ inget annat land än tråkiga Sverige. Men det går det med.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
- Äkta kärlek och ett fast jobb.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- 3dje mars.

8. Vad var din största framgång 2009?
- Att jag lyckades gå ner 20,6 kg.
9. Största misstaget?
- Att efter mycket om och men våga ta emot hjälp utav en sk vän som sedan stack en med kniv i ryggen. Dvs att denne for med osanning.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- En bilkrock som slutade med mitella, Nära att få salmonella och magsjuka.
11. Bästa köpet?
- Mina nya byxor i strl 40 :-D
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Olika, men oftast mat eller saker till Emilia.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina underbara arbetskollegor som jag har så jäkla roligt tillsmmans med.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Higher med Idol-Erik.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare faktiskt. Är glad på jobbet, men privat är jag inte den där glada tjejen som jag brukar vara. Allt har som gått utför under 2009.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Stått upp för mina rättigheter.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Inte låtit en viss person föra mig bakom ljuset som han gjorde.

18. Hur tillbringar du julen?
- Jag tillbringade den tillsammans med familjen och min underbara dotter.

19. Blev du kär i år?
- Förut tyckte jag om att bli kär, men nu känns det som om kärlek är överskattat.

20. Favoritprogram på TV?
- Desperate Houswives och sporten på söndagar.
21. Bästa boken du läste i år?
- Rutiga kokboken.

22. Största musikaliska upptäckten?
- Att vissa personer inte ska sjunga helt enkelt :-D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Nej det jag önskade mig fick jag inte.

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Det är som inte lönt att gå runt och önska sig saker, har märkt det att vill man ha något så får man se till att ordna det själv. Tex spela på lotto så att man kanske har tur att vinna och unna min dotter något ordentligt någon gång.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Jag jobbade halva dagen, bjöd pensionärerna på lussebullar sedan var jag med min dotter resten av dagen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Ja... träning för ryggen (för nu är det riltigt illa, men snart är det januari) och öppenhet.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Tack vare viktnedgången så har det blivit mycket leggings, kjol och skinnstövlar oavsett väderlek.

29. Vad fick dig att må bra?
- Förutom min dotter så finns där fåtal minnen.

31. Vem saknade du?
- Mina vänner i Härnösand och min pappa först och främst.

32. De bästa nya människorna du träffade?
- Ett fåtal människor som jag lärt känna via facebook.

Inga kommentarer: