söndag 10 januari 2010

Sträckte ryggen

Blir inget märkvärdigt inlägg idag.. mår inge bra idag.
Dagen har varit på tok för lång.. har ännu en gång kommit hem sent och fått tagit hand och sätta igång både tvättmaskinen och gjort rent i köket från ett diskberg.
Trött på att göra allt igen, då jag bor själv sen så är det en helt annan grej, men bor man ännu två ska banne mig inte den som jobbat hela dagen tvingas göra allt.
Sträckte ryggen idag också, så vi får se hur länge jag blir liggandes i morrn.
Bröt ihop inne på dotterns rum idag också. Det är för mycket just nu.. och jag vet inte hur länge till jag pallar.
Allting går emot en. Det finns dessutom en person som jag måste ta ett och annat snack med. Du vet vem du är!
Som sagt..medsam dag idag..då man bryter ihop i telefonen då man talar med sin morsa, ja då har det gått långt för mig....
Ska ut och gå med underbara Maria i morrn.

Ta hand om er

kram

Inga kommentarer: