torsdag 7 januari 2010

Inte så lyckat

Idag var det inte någon lyckad dag.. Eller jag kom i tid till jobbet med marginal och då had ejag hunnit på statoil innan också :-O
I Know.. it's amazing.

Kommer till jobbet och varken Carola eller taxi-Maria hade sett mig the Pirate Way så dom log det första dom gjorde, sedan vart jag direkt kallad för Kapten Krok utav Maria med ett hånleende lika stort som Vättern. Men hon ska få igen någon dag *ler*
Mellan morgonen och lunch så hade jag fullt upp, men hann införskaffa ögonvatten från apoteket. Sköljde ögonen 2 gånger men sen så kunde jag ha glasögonen resten av eftermiddagen..skönt för huvudet.
Nu är det dock ett problem, har försökt rensa ögonen 2 gånger men det kliar väldigt mycket, så nu inväntar jag att få "smörja" ögonen med salvan inför natten.
Jag hoppas verkligen att morgondagen kommer funka. Börjar 7.30 och slutar 21.30. Långt pass, men jobbar kvällen med Ingemar så det lär gå bra. Går alltid bäst då man jobbar med grabbarna.
Måste komma igång med packandet nu också, helt seriöst, tappat motivationen... så mycket som suger musten ur en just nu...
Ja fy fan...
Hade egentligen inget vettigt att blogga om denna gång... jo förresten.
Pratat med sjukvårdsrådgivningen idag, det mesta tyder på att det är mascaran som jag fått en allergisk reaktion utav. Konstigt för ja har använt den mascaran förut. Men troligtvis en kombination utav den och kall blåst fick det att skita sig...
Fick kloka råd utav Jenny på sms idag... love you girl.. ska försöka att lyssna på dom, och prioritera mitt välmående i första hand.

Nej nu är det nog dax för sängen.

Kram till er!

Inga kommentarer: