söndag 21 februari 2010

Dagen efter kvällen före

Hade riktigt trevligt igår kväll. Det gör jag gärna om. Ganska trött på morgonen då jag sovit så dåligt pga rethostan.. men den borde väl ge sig snart tycker jag. Har inte så mycket på dagarna längre utan mer på nätterna, bara det torde väl vara ett tecken.
I morrn är det jobb som gäller. På tisdag är det ett viktigt läkarbesök, sedan blir det inte jobb förrän på fredag, så man håller tummarna att Emilia håller sig frisk hela veckan nu då.
Men det blir nog svårt. Dom på dagis klär ju alltid barnen lite tokigt måste jag säga. För mycket, så inte så konstigt att dom blir sjuk.

Nä bäst att fortsätta med mitt innan Emilia vaknar.

Har märkt nu att jag måste verkligen äta frukost, jag måste verkligen få in rutiner på dagens alla måltider, för annars kräks jag. Höll på att kräkas då jag pratade med Cissela i förmiddags. Var tvungen att avsluta så jag kunde äta.

Nä men ta hand om er.

Kram

p.s Lägger in en bild från igår. d.s

Inga kommentarer: