söndag 14 februari 2010

Helgen i övrigt...


Hmm.. fredag...jag jobbade i vanlig ordning, sedan städade jag på kvällen.
Lördagen vart väldigt lugn ändå, hann till Media Markt en kvart innan stängning och hann köpa en tv äntligen.
Söndagen vart också lugn, Emilia sov hela natten och vaknade strax efter kl 7 :-O
Hoppas att det vänder nu och att hennes sömn återgår till det normala.

Åkte på Media Markt och kom hem med diverser saker idag med. Fast hittills har jag inte köpt något som jag inte behöver. Jag är inte en sådan person, handlar sällan saker till mig själv, men denna gång var jag tvungen. Ska också försöka få in min dotter på Mamma Mu-sagor, det går sådär. Inget är tydligen som Laban, men gör mina försök.

Ska ut och käka på lördag, fick veta det idag, så jag måste kolla med T om han kan ha henne den natten eller om jag måste fixa det på annat sätt. Vore kul och komma ut på restaurang och ha trevligt. Var så länge sen, pizzeria räknas inte riktigt.

I morrn är det måndag igen. Åter till brottsplatsen, back to work. Ovanligt va?
Så T ska ta Emilia i morrn bitti och skjutsa henne till förskolan då jag måste ta väldigt tidig buss till jobbet.
Sen försöka hinna med tillbaka till förskolan efter jobbet för att hämta henne inom rimlig tid. hahaha ja drömma går ju. Men såhär går det ju då man inte har bil längre.

Illamåendet håller i sig, kommer titt som tätt. Idag tex så skulle dottern få käk, jag åt mindre än henne, och jag åt bara för att jag måste, inte för att magen egentligen ville det. Magsjuka är det inte, för då borde jag ha spytt för länge sen. Fattar inte att jag inte får bukt på det.

Måste försöka hitta vågen senare.. idag är det ju ett år sedan jag började gå ner i vikt. ka bli intressant att se vad resultatet är efter ett helt år. Tiden har gått så fort.
Ska gå och leta nu.
Ha en bra kväll.
Kram

Inga kommentarer: