tisdag 16 februari 2010

Egenskaper

Har testat kläder hela kvällen inför lördagen, Therese kom hit på ett spontanbesök, riktigt skoj, hon ska komma förbi i morrn med kläder och jag ska få fram kläder till henne tills dess. Gud jag har så svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig.

Så då allt är i en enda röra i huvudet så publicerar jag lite om mitt eget tecken : Skytten.
Enjoy!

SKYTTEN!
Skyttens egenskaper

Skytten är ett glödande stjärntecken och den är full av passion och älskar att utforska. De är utmanande och gillar att ha kul. Försök inte avskärma en Skytt, de är klaustrofobiska och behöver utrymme. De är vilda, passionerade och äventyrliga älskare/älskarinnor. Men det finns en annan sida av Skyttens natur, är de för länge med en och samma partner blir de uttråkade slutligen och vill därifrån. För dem är sex kul, men som i sport måste de prestera för att vinna.

SKYTTEN är ärlig och pålitlig,varmhjärtad och
humoristisk samt oerhört gästvänlig.
Eftersom SKYTTEN har svårigheter att säga nej blir
han/hon lite av en tidsoptimist eftersom han/hon gärna
lovar till höger och vänster.
SKYTTEN behöver ett yrke som är fritt och omväxlande
där han/hon kan dela med sig av sin kunskap. Lärare
goda talare, reseledare. Ofta finner man en riktig slarver i skåp och lådor men
kan ha bättre ordning på sina CD skivor, mobiler,
blommor eller andra viktiga samlarprylar.
Detta tecken kan lätt spela på sin charm med sin
utstrålning.
Skytten vill inte känna sig snärjd utan behöver friheten. Även om han/hon aldrig skulle acceptera en otrohet har
detta tecken en tendens att kunna flörta.
Men endast på deras vilkor. Den som vill fånga en
SKYTT måste bemästra detta teckens intellektuella
kunskaper.
SKYTTEN binder sig inte i brådrasket utan stärker sig
hellre i ett socialt umgänge som indikerar män som
kvinnor. Detta tecken passar bäst ihop med TVILLINGARNA och
VÅGEN och SKORPIONER.
Tecknet tillhör den maskulina.

Inga kommentarer: