lördag 20 februari 2010

Utmaning!

Utmanad på 20 snabba frågor!

1. Hur många resväskor äger du?
1 stor svart med hjul.
2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?
Jag har alltid velat vara den bakom kameran tills nu då jag gick ner 20 kg.
3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Vet inte, men ibland så känns det som om folk tänker tanken.
4. när var senast någon stötte på dig?
Oj, det var toklänge sen, nu sköter jag det istället ;-).
5. Vad åt du till middag senast?
Flytande kost.
6. Använder du huvtröjor?
Det var många år sen jag gjorde det.
7. Vem var den senaste som messade dig?
Min bästa storasyster Malin.
8. vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Förut var det virvelvinden, men nu klarar jag inte av någon karusell alls, tillhör det åldern?
9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det blir Strömpilen, inte som Birsta City men alldeles lagom, av med pengar blir man ändå :-P
10. Hur många syskon har du?
3 st, Malin som är 12 år äldre, Ante som är 10 år äldre, Robert som är 5 år äldre.
11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5st, fast det bara behövs typ 3.
12. har du en stationär dator eller en laptop?
Jag äger en ganska ny laptop.
13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar helt klart, har en dröm om att få tatuera in Emilias ansikte på kroppen, sett för mycket på Kat?
14. vad har du med dig in på bion?
Alltid lika puckad då jag köper med mig popcorn (som alltid kommer vara för salta) och en dryck av något slag.
15. gillar du att flyga?
Nej det gör jag inte, men vad gör man inte för att få resa så kort tid som möjligt?
16. bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ibland, beror på vad det är.
17. hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Usch.. jag blir 27 år i December.
18. tycker du om att krama folk?
Ja helt klart, om inte annat så märks det i mina sms.
19.Vad är du allergisk emot?
Nada, var en kort period i min yngre tid i livet allergisk mot papper.
20. gillar du din boendesituation?
Nja… okej jag bor med Emilia, men aldrig fel att ha en man i huset heller.

törs man utmana...

Monika, Hanna, Jenny, Lena, Suzanne ;-), Carro, Anders, Annika, Zandra plus er andra som känner sig manade.

Inga kommentarer: