fredag 19 februari 2010

Dagen efter

Jag självklart skulle jag drabbas utav magsjuka, efter att vi skickat in en tant som fått det så tvättade jag alla kläder, handspritade större delen utav mig, men det hjälpte inte, fast med ett för tillfället sämre imunförsvar så var det väl väntat.
Drabbades av magsjuka igår.
Idag har jag inte kräkts något *peppar peppar*. Och hoppas att det håller i sig så.
Det har hänt mycket de senaste dagarna, en del kan jag inte skriva här tyvärr, utan det får bli på annat ställe.
Är väldigt sugen på en resa. Hittade en för 1216kr bara, och det var ju inte alls farligt mycket. Också skönt med en dotter som ännu reser gratis :-D
Lägger in en bild, jag la märke till det idag... jag har inga valkar längre, inte då jag står upp i alla fall, det hade jag för några veckor sedan, och jag trodde inte att man skulle bli av med dom, men skam den som ger sig.

Inga kommentarer: