söndag 28 februari 2010

Jävla egoister

Vad skulle jag ha gjort då? Skulle jag ha behållit ett barn som inte skulle ha fått en pappa som brytt sig? Skulle jag ha behållit barnet för att "ta konsekvenserna" utav något jag själv inte visste någonting om? Nä men hade jag behållit barnet så hade det tagits illa upp, gör jag abort tas det illa upp. Hur fan ska folk ha det??

Så less, jag är sååå less på folk som får allting till att det ska handla om folket. Jag står mitt uppe i allt, jag har gjort aborten, jag är den som tagit beslutet om att inte behålla barnet, jag är den som blivit illa behandlad utav det barnets far, ingen annan. Jag är ensam i detta, jag har ingen!
Jag är ensam i allt, i alla beslut, i all sorg, i all bearbetning. Jag har ingens axel att gråta emot, ingen som kan säga "det här ska vi gå igenom tillsammans, jag stöttar dig".
Hur i helvete ska jag försöka resa mig upp ur detta då folk trycker ner mig?

Det här handlar inte om er!
Det handlar om mig och min kropp!

Sen så är det så här, ta fan inte åt er. Känner ni att ni inte har gjort mig något så ta då inte åt er. Ni som känner att ni inte har behandlat mig särskilt schysst eller så, ni SKA ta åt er.
Jag lider med dom som får missfall på missfall som verkligen vill ha barn, jag har full förståelse för barn är ju så underbart, men skulle aldrig skylta med min graviditet bara för att retas. Sånt är barnsligt och jag håller inte på så!

Det spelar fan i mig ingen roll vad jags kriver i MIN blogg, en blogg som jag ska ha för att just skriva av mig och vädra mina tankar, spelar ingen roll vad jag känner så får jag skit för det. Är det någon mening att man lever snart?

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss å kram :)

Jag är med dig, stå på dig!!

Tag nu hand om Emilia och Dig själv till det bästa istället och må så gott som Du/Ni bara kan!! :)//Lena