måndag 26 juli 2010

Avsluta meningen 2

När jag käkar - så tuggar jag med stängd mun.

Om jag skulle ta en piercing - så blir det simpla i öronen.

Idag så är det - en riktig skitdag rent kärleksmässigt.

I morgon så ska jag och - till doktorn

Min pappa är - en ängel i himlen nu.

Om mamma skulle dö - så skulle dom få vara tillsammans.

Jag tycker inte att - man ska kasta bort sitt liv.

Så fort jag vaknar så - känner jag ångest över hur pass få timmar jag fått sova.

Det pinsammaste som hänt är - När jag gjorde bort mig ordentligt i fyllan.

När jag dör - så kommer det säkert vara av hjärtsorg.

Det bästa med läsk är - att det är så onyttigt att jag inte dricker det.

Jag älskar sommarlovet för att - det var det bästa under hela skoltiden.

Disney är - inte lika bra som Pixar.

Sex före äktenskapet - var inte nåt jag ville ha som ung.

Jag tycker att godis - Är gott om man äter det väldigt sällan.

Jag tycker att homofober - tänker annorlunda.

Mitt täcke är så himla - varmt att jag hellst undviker det.

Om 6 månader - så står jag och stampar på ett och samma ställe som jag gör idag.

Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Evelina, det ville jag som tonåring i alla fall.

Inga kommentarer: