lördag 24 juli 2010

Uttråkad som vanligt

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Anna och Niklas
2. Personen du pratade I telefon med: Johan
3. Du fick SMS av: Kärleken
4. Du kramade: Kärleken

IDAG
5. Kläder: Blir väl nåt med kjol
6. Bättre än igår: Får förhoppningsvis träffa Kärleken

IMORGON
7. Är det: Kanske bakisdag
8. Planer: Får se om familjen kommer upp
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte får träffa kärleken

FAVORIT
10. Nummer: 6
11. Färg: Turkos
12. Årstid: Vinter
13. Saknar du någon?: Kärleken
14. Humör för tillfället?: Saknande

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Skällde ut katten
16. Vad åt du sist?: Popcorn
17. Vad irriterar du dig på?: Distans
18. Tror du på distansförållanden?: NEJ
19. Vem tänker du på just nu?: Kärleken
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Hoppas på det
21. Vart reste du sist?: Stockholm
22. Vad gjorde du igår kväll?: Såg på film
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa
24. Ler du ofta?: ja det gör jag
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Varje gång
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen
28. Vilken färg har din tröja?: Hudfärgad

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja då pappa gick bort
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja det har hänt
31. Gråter du när du skadar dig?: jo det händer

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja jag hoppas det
33. Vad gör dig glad?: Då kärleken säger nåt roligt
34. Önskar du att du var lyckligare?: jo det önskar jag
35. Är lycka överskattat?: nej
36. Kan musik göra dig glad?: ja självklart

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja visst
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja självklart
39. Har du en flick/pojkvän?: ja
40. Är du nöjd med det?: ja
41. Är du kär?: JA

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: En pojkvän från förr
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej
44. Är du en mobbare?: Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja det klart
46. Har du blivit sviken någon gång?: Flera gånger

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej det gjorde jag inte
48. Favoritämne?: Idrott
49. Värsta ämne : Kemi och fysik
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Den var god då jag gick, sen har den nog blivit sämre pga besparingar

Inga kommentarer: