måndag 26 juli 2010

Tråkig måndagkväll.

vilken frukt åt du senast?
- Ananas.
hur ofta äter du plockgodis?
- 1 gång om året typ.
vilket djur hade du varit, om du fick välja?
- En katt med klös.
tror du att du kommer att få leva ett till liv?
- Nej det tror jag inte.
är du värd mer än andra människor?
- nej jag är inte mer värd än någon annan.
vilken familjemedlem står dig närmast?
- Oj det blir nog Malin.
vad heter du på facebook?
- Tina Helene Bylund.
vilket barnprogram är roligast?
- The Owl och Fåret Shaun.
är tjejer eller killar bäst?
- Killar helt klart.. fast vi tjejer är flitigare och listigare.
har du varit på en gayklubb?
- Nope.

äter du kanterna på brödskivan?
- Jo oftast gör jag ju det.
är du vegetarian/vegan?
- Inte vegiterian, men jag äter sådan mat.
vart hittade du den här listan?
- Listboxen.
har du en egen lägenhet?
- Ja det har jag.
vilken kamera har du?
- En canon 5000.
vad har du valt för bild här uppe?
- Antingen en bild på katten eller Emilia.
vad vill du bli kallad?
- Tina eller goding ;-)
vad hade du hetat, om du fått välja?
- Evelina.
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej?
- Det skulle vara intressant att testa att vara kille.
vad gör du just nu, i denna sekund?
- Ser på film och söker jobb.
vilka sidor och program är du inne på just nu?
- Fejjan och ams.

hur många timmar sov du inatt?
- 5 timmar tror jag.
vilken tid gick du upp imorse?
- 5.20
hur många har du på msn?
- 37 st.
hur många tjejer/ respektive killar?
- Tjejer: 12. Killar: 25.
hur många blommor har du i ditt fönster?
- 5 st.
vattnar du dem själv?
- Ja dom vattnas inte av sig själva.
te eller kaffe?
- Te, kan inte dricka kaffe längre.
laddar du ner film/musik olagligt?
- Det har väl hänt.
eller lyssnar du via spotify?
- Jag lyssnar på Spotify dagligen.
är du inne på msn?
- Ja just nu är jag det.

vad har du för påslakan?
- Beigefärgat.
vart är du just nu?
- Sitter i soffan i vardagsrummet.
sitter du på en stol från ikea?
- Nej faktiskt inte.
tuggar du på något, isåfall vad?
- Nej inte det heller.
när städade du ditt rum senast?
- Idag så städade jag lägenheten.
när träffade du din morfar senast?
- Jag kommer inte ihåg för jag var väl typ 2-3 år då han gick bort.
vem är du kär i?
- Kärleken såklart.
har du nån sjukdom?
- Det är ju det jag ska till läkaren för i morgon.
vad händer i höst?
- Det undrar jag med, lite oroligt är det.
vad är du för stjärntecken?
- Skytt.

vilken film såg du på bio senast?
- Killers.
rött och svart eller vitt och grönt?
- Rött och svart.
frukt eller godis?
- Frukt.
vad äter du till frukost?
- Yoghurt oftast.
vilken typ av film gillar du?
- Komedi eller romantisk komedi.
och vilken gillar du inte?
- Action.
vilka är din favoritlåtar just nu?
-Dancing on my own mfl.
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?
- Behålla barnet, gör ingen fler abort nu.
brukar du tejpa över din mun?
- Nej, varför skulle jag göra det?
var du på dreamhack?
- Nej gudskelov.

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?
- nja sexiga vet jag väl inte..använder inga strumpor nu på sommaren.
hur ser dina underkläder ut?
- DOM är sexiga *haha*
när blev du taggad på facebook senast?
- Det var längesen.

Inga kommentarer: