fredag 23 juli 2010

Tråkig lista

1. Tre namn jag lyssnar till:
Tina
Älskling
Gumman


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min humor
Min mun
Mina händer


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min tjurighet
Mina extrakilon
Att jag sällan klarar av att vara själv.


4. Detta är jag rädd för:
Spindlar
Anne-Lie Rydé
Döden


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar
Kyssar
Kärlek


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
stå på händer
Operera
Sjunga


7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med min dotter och kärlek
Baka och laga mat
Motionera och träna
Lyssna på musik och lösa korsord.


8. Detta vill jag göra just nu:
Hålla om Kärleken.


9. Bästa känslan:
Kärlek


10. Värsta känslan:
Saknad


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor och ärlighet


12. Är jag kär just nu?
Jag är så förälskad.

13. Jag vill gifta mig:
Ja det vill jag, men frågan är om det är kärleken är rätt man för mig.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Hoppa fallskärm
Gifta mig
Resa utomlands
Få fler barn

15. Min käraste ägodel:
Mobilen

16. Något jag vill ha i present:
Presentkort på tautering.


17. Detta har jag på mig just nu:
En svart topp och kort jeanskjol.


18. Favoritkläder:
Jeanskjol och en skön topp.


19. Favorit djur:
Katt.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock och pop


21. Favoritlåt just nu:
Dancing on my Own med Robyn.


22. Roligaste ämne i skolan:
Idrott


23. Tråkigaste ämne i skolan:
Kemi och fysik

24. En bok jag gillar:
Alla böcker med Jonas Gardell.


25. En film jag älskar:
Love Actually.


26. Favorit tv-program?
Morden i Midsommer

27. Favoritdoft:
Kärleken

28. Detta äter jag gärna:
Persikor i massor eller jordgubbar

29. Dricker helst:
Vatten eller öl.

30. Favoritgodis:
Äter inte godis. Men förut var det choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Grekland och Usa

32. Färg på mina ögon:
Blåa

33. Min längd:
166,5 cm lång

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
Ofta Dancing on my own

36. Person jag beundrar:
Kärleken

37. Så här bor jag:
I en tvåa tillsammans med min dotter varannan vecka.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen än så länge *peppar peppar*

39. Det här tänder mig:
Kärleken när han tittar djupt in i mina ögon med förförisk blick.
Kyssar på nacken och nafs i örat.

40. Det här gör mig avtänd:
Pungsvett

41. Favoritfärg:
Turkos

42. Favoritcitat:
Kärleken gör dig blind

43. En hemlighet jag vet:
Inget jag kan berätta här ju ;-)

44. Bästa present jag fått:
Strykbrädan jag fick i 20års present.

45. Senast köpta skiva:
Robyns senaste

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina armar.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min mage

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag är väldigt teknisk och kan hjälpa till att fixa alla möjliga inställningar på vilken mobiltelefon som helst.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
Don't fucking tell me what to do.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Inte ett skit, men hamnade på systemet som jag skulle, hamnade på Lindex som jag inte skulle.

52. Var är dina föräldrar födda?
Nyland och Brunne tror jag.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ett bildprogram

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Loftet i Östersund.
Costas i Umeå.

55. När badade du i en pool senast?
Oj... det har jag inte gjort på flera år.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja tyvärr. Spelade bland annat tomtemor.

57. Hur många barn vill du ha?
3-5 st.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Nja.. jag ogillar panflöjtsmusik faktiskt

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag röstar grönt.

60. Vad har du för TV-kanaler?
1-9, tv4+, och mtv.

61. Har du åkt moped någon gång?
1 gång då jag var liten och brorsan hade moppe.

62. Har du busringt någon gång?
Flera gånger.

63. Har du fått felparkeringsböter?
mmmm..500kr fattigare vart man.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Fallskärm helt klart...

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Någon stadsdel i södra Frankrike.

66. Har du en egen trädgård?
Nej tack och lov

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Oj... The Owl

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag tror det

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Killers

71. Favoritpizza?
Hemmagjord.

72. Chips eller popcorn?
Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Romantiskt rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej absolut inte

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej bevare mig väl.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Kärleken och vi åt på Costas.

78. Favoritchoklad?
Mörk choklad.

79. När röstade du senast?
för snart 4 år sedan.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Flera år sedan.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej det har jag inte, dock en guldmedalj.

82. Är du bra på matlagning?
Ja det tycker jag, så länge jag inte är nervös.

83. Klarar du att tanka själv?
Ja självklart.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej absolut inte, och skulle aldrig falla mig in.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej faktiskti inte.

87. Vad var det senaste du handlade?
2 toppar och 1 blus från Lindex.

88. Har du kräkts offentligt:
Nej det har jag inte.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag blir gärna miljadär, för kärleken har jag redan hittat.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja absolut.

91. Har du ringt något betalnummer:
Jo det har väl hänt förut.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Är helst inte det, men blir tvungen med den senaste.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Det var min sjuka pappa i November 2009

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Njaä.. inte så värst tror jag inte.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Tror att det är något i stil med : Hej du har kommit till Tina mobilsvar, jag kan inte svara för tillfället men lämna gärna ett meddelande eller sms om du har möjlighet så återkommer jag så fort jag kan".

96. Vad har du i din väska:
Vad har jag inte i min väska? Jag har allt från pincett till skoskydd och handsprit.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Klär av mig naken.

98. Vad är du tacksam för idag:
Jag är tacksam för att min dotter är frisk och mår bra.

99. Var hittade du den här listan:
på listboxen

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hanna
Jenny
Zandra

Inga kommentarer: