torsdag 29 juli 2010

Tänk att helgen snart är här

Dagarna går så fort nu.
Torsdag idag. Spelar fortfarande svårfångad (springer dock inte runt och säger "du kan inte ta mig, du kan inte ta mig") :-D.
Det går bra faktiskt. Han har blivit som en helt annan människa.
Fast peppar peppar, det är långt kvar och vandra.

I morgon fredag efter mitt jobb (får sluta tidigare by the way) så åker jag och Emilia hem till Härnösand över helgen. Ska bli intressant att åka själv med henne, hon har en förmåga att ta sig ur bilbältena. Trots att jag spänner åt så hårt det går så kommer hon lös på så sätt att hon inte har någonting över hennes axlar och kropp som håller fast henne, spännet får hon tack och lov inte upp. Lite drygt, tror inte hon hade haft samma benägenhet om hon hade suttit i bilbarnstol i framsätet. Men dessvärre går inte det, för dels tycker jag att det är livsfarligt att ha då hon är så "stor", sen ser jag inte sidospegeln då och den vill jag gärna kunna se.
Fast smidigare hade det varit, hon hade ju inte blivit lika ensam så att säga, självklart kan man skaffa en spegel och sätta bak så hon ser mig, men tror inte att det funkar i längden. Synd att ingen fler följer med som kunnats itta bak med henne. Undra om man ska låna exet's bärbara dvd. Funkar i alla fall mellan Umeå och Övik och det är värsta biten tycker jag. Tråkigaste i alla fall.

Är på jobbet, ovanligt va?
Nej nu fick jag sms och ska avsluta lite jobb på datorn.

Ta hand om er.
Kram

Inga kommentarer: