måndag 26 juli 2010

Avsluta meningen

Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss var. . . I morse då vi skiljdes åt på bussen.

Jag lyssnar på . . . rock oftast.

Jag pratar bara med . . . munnen.

Jag tycker om . . . Allt vad kärlek är. Även fast det är smärtsamt.

Min första riktiga kyss var . . . med Johan från Göteborg då jag var barn.

Jag avskyr när folk . . . Ljuger och leker med mina känslor.

Jag gillar . . . när jag blir älskad för den jag är.

När jag vaknar på morgonen är jag . . . Inte morgonpigg.

Jag är förälskad i . . . Kärleken.

Jag kommer alltid minnas . . . Min sista förlovning.

Sist jag grät . . .Var idag.

Min mobiltelefon är . . .Tjejigt rosa.

Kärleken är . . .evig när vi ääääär tillsammans.

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . alldeles för mycket.

Just nu tänker jag . . . alldeles för mycket.

Bebisar är . . . Helt underbara.

Ikväll ska . . . Tänka mera och söka jobb.

Imorgon ska jag . . . Till doktorn :-)

Jag vill . . . Ha ett tryggt liv och en bebis i min famn

Inga kommentarer: