fredag 13 augusti 2010

10x5



10 frågor om sex och kärlek

är du singel ? - Nej
haft något seriöst förhållande förut ? - Japp
haft sex ? - Oja
varit gravid ? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Javisst
kärlek eller sex ? - Kärlek
har du varit riktigt kär i någon ? - Ja det klart, jag är ju det nu.
finns det någon för dig just nu ? - Ja K finns för mig.
hur många gångar har du haft sex ? - Vet inte hur många gånger, men vet med hur många.

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - Tina Helene Bylund
när fyller du år ? - 10 December
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - Tatueringar, en i svanken och en på vaden.
vad har du på dig just nu ? - En vit blus, ett vitt linne och en jeanskjol
vilken årstid är bäst ? - Våren.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Sovmorgon och mys med antingen dottern, kärleken eller både och.
vad tycker du mest om hos dig själv ? -mina leende ögon.
vad är du bra på ? - att baka och laga mat
vem älskar du mest på denna jord ? - Min dotter Emilia
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Sover gärna med Kärleken

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - Har ingen bästa vän, har bara väldigt goda vänner.
vem vet allt om dig ? - Det vet faktiskt kärleken
vem är den roligaste av dina vänner ? - Åsa
vem är snyggast av dina vänner ? - Nina
vem är mest partyprisse ? - svårt val
vem är den du helst har filmkväll med ? - Kärleken
vem av dina vänner är mest "evil" ? - We all know the answer to that..Åsa ;-)
vem röker av dina vänner ? - Ingen vad jag vet
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- Behövs inte... har redan träffat en jag tycker mycket om.

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Malin
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Hade bäst kontakt med pappa
vem är farligast i din familj ? - vet ej
vem ser roligast ut i din familj ? - inga kommentarer
har ni några djur ? - 2 katter
vem är coolast ? - ingen aning
vem har du mest gemensamt med ? - Malin
vem står för underhållningen ? - Robert
vem sover du oftast med ? - Kärleken
roligaste kvällen med familjemedlem ? - ingen aning

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Varit till doktorn och tagit fler prover och blivit undersökt.
har du varit glad idag ? - Ja i morse då dottern vaknade,
har du varit ledsen idag ? - Ja det har jag
har du gjort något bra idag ? - Inte hunnit med det än
har du slått någon idag ? - nej det har jag inte
vad ska du göra nu ? - Titta på dammsugaren
har du gjort något dåligt idag ? - Säkert eftersom kärleken vart sur..har inte fått jobba idag heller.
vad har du ätit idag ? - Mackor till frukost
har du duschat idag ? - Jo efter att jag lämnat bort dottern
är du trött ? - Ständigt

Inga kommentarer: