måndag 23 augusti 2010

Måndag ännu en gång

Ja då var det måndag.
Helgen har gått undan trots att man inte haft ett dugg att göra.
Eller jag var ju ledig fredag, lördag och söndag.
Torsdagen hände det grejor.
På fredagen så fick jag klart att jag skulle få börja gå på rad.
Lördagen var vi nere på stan och bara mådde gott. Köpte slips till Kärleken och söta finskor till lilltösen.
Söndagen var vi på loppis på Nolia där jag hittade kakor :-D och Kärleken hittade en väldigt speciell bok och lite skivor :-D .

Idag är det måndag och jag har jobbat, och ska väl fortsätta göra det efter lunchen också...kan man inte få gå hem istället? :-)
Har ringt lite samtal på morgonen. Ska få komma på ett viktigt möte i början på September.
Äntligen!.
Gjorde färdigt mina korsord igår och fick snällt nog skriva ut dom hos en god vän igår *tack och bock*.
Ska skicka iväg dom nu under veckan.

Ska ner på stan idag och införskaffa tant-trosor. Måste ha något som gör att figuren ser ut som ett timglas och inte en bilolycka. Under klänning så är ju tant-trosor bäst i alla fall.

Nej nu vart det så jäkla kallt känner jag. Bäst att klä på mig hela arbetsmunderingen känner jag.

Idag kommer mitt lilltroll hem igen. Äntligen!!
Beställde igår lite olika böcker. Älskar barnböcker. Tycker det finns så mycket bra böcker nu.
Beställde ljudböcker med Mamma Mu,
Vilda bebben, och dessa böcker med sånger fast i läsform som tex I ett hus vid skogens slut och Var bor du lilla råtta.
Har alla andra i serien så...

Ta hand om er, många kramar från mig.

Inga kommentarer: